Záložky

sobota 18. januára 2014

30 Days makeup challenge - DEŇ ŠIESTY a pravdepodobne posledný článok v najbližšej dobe na blogu

Ahojte ... dnes to bude článok nudný ako vždy až na to, že bude posledný ... Aspon pre túto chvíľu, pretože na blog už nemam toľko času ako som mala.  Líčenia aj všetko sa budem pokúšať robiť aj naďalej ale budem to pridávať len na FB s krátkym popisom.. Takže blogovania sa celkom nevzdávam len ho posúvan na trochu lahší a časovo menej náročnejší level, a dávam si pauzu iba od písania článlov. Ale človek nikdy nevie a možno sa vrátim naspäť k blogovaniu tak rýchlo ako od neho teraz utekám :D ...Ale stále mám pocit, že mi to blogovanie nejde a že tu iba trapoším :D :D a pravdu povediac niekedy sa musím dokopávať k tomu aby som tu napísala tri vety o nie akom produkte alebo líčení. Takže aj preto si dávam pauzu na dobu neurčitú.




Šiesty deň z challenge je zameraný na broskyňovú farbu s ktorou sa mi pracovalo celkom nezvyčajne, pretože nemám rada keď niečo robím a nevidno to :D :D aj preto som tam musela pridať tú fialovú linku :)


Viem, že tá linka nie je profi, ale to že nieje celkom rovná som zistila až na fotkách v Pc a už som bola odmaľovaná, takže tú linku trochu odignorujte. Líčenie ako také nieje vôbec ťažké a zvládnete ho úplne všetky. Základom je samozrejme korektor na kruhy pod očami a  podklad (ja som tentoraz použila bielu ceruzku) na ktorú som na celé viečko naniesla svetlejší broskyňový tieň (pri bielom štetci) a do vonkajšieho kútika tmavší odtieň tejto farby (tá druhá) ktorú som potiahla nad pohyblivé viečko a cez nepohyblivé viečko som naniesla tmavo ružovú ktorá pekne oko vytvarovala. Na to som už pridala len fialovú F&F linku a do vnútorného kútika som dala strieborný tieň, obočie som klasicky zvýraznila tienom na obočie a zafixovala gélom, pod obočie som naniesla jasný catrice tieň.


Použila som:
* trio korektorOriflame
* biela ceruzka Alverde
* paletka 168
* ceruzka F&F
* set na úpravu obočia Catrice
* gel na obočie catrice
* tieň Catrice (LE)


1 komentár:

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)