Záložky

nedeľa 10. novembra 2013

Nový začiatok ?

Ahojte :) po dlhšej odmlke sa hlásim opäť do sveta blogov a blogovania. Po načerpaní nových síl sa znova vraciam a budem sa snažiť prispievať čo najčastejšie ako to pôjde. Od posledných článkov sa toho dosť u mňa zmenilo, toľko krát som chcela písať články ale jednoducho na to nevyšiel čas :( ... ale lepšia správa je že som si  všetky svoje nápady pozapisovala a postupne ich tu sem popridávam :) ... Blogovanie mi nenormálne chýbalo a novým mesiacom som chcela začať aj nový začiatok a vybrala som si November :) ... Dúfam že ste na môj blog nezanevreli a občas sa tu zastavíte tak, ako to bolo predtým :) som rada za každého návštevníka tohto blogu.
zdroj

Za ten čas čo som občas blogovala prípadne neblogovala, sa toho udialo celkom dosť. Skončili sa prázdniny> a s nimi aj môj domáci ležérny život :D Prečítala som zopár kníh ktoré si prečítam za svoj život ešte minimálne raz, a o ktorých vám čo to napíšem (ale o tom až nižšie) ... Po ročnej pauze som sa dala na výšku neviem či mám plakať lebo sa smiať, hlavne z toho že cestujem 3 hodiny denne do popradu a späť. Nemám čas si ani vytlačiť ťaháky nie to ešte učiť sa :D (v utorok mám prvý zápočet, tak na mňa myslite :)...) a kúpila som si nový mobil, takže sa tešte na lepšie fotky :)

zdroj
No a teraz konečne k blogu. Mám v pláne pár malinkých zmien. Jednou z takých menších, bude aj nová rubrika a to KNIHY :) Knihy čítam celkom rada. Ak je na ne čas, prípadne ak nieje <a daná kniha ma strašne baví> tak čítam po nociach, niekedy naozaj sa až sama nad sebou pozastavujem že ešte o pol 3 čítam knižku a na druhý deň mi treba skoro ráno vstávať :D ... No a dnes to nebude inak :D je trištvrte na 1 "ráno" a ja som ešte tu. O takých 5 minút budem ale zalezená v posteli a zaborená v knihe. A to zajtra ráno vstávam a musím isť do mesta na nákup :D ... + chystám (rsp. mám prichystanú) pre Vás giveaway, keďže som ju mala v pláne robiť asi niekedy v auguste no nevydalo a nechcela som to tu len tak nacapiť a články nepridávať. Tak som to trochu presunula :) a giveaway spravím trochu neobyčajnú :D ....

no a na záver by som sa už s Vami ešte podelila o jednu pesničku, ktorú posledný týždeň počúvam dookola ... možno ju poznáte no ja som sa o nej dozvedela len prednedávnom a strašne sa mi páči :) ... Tak a to je na dnes asi tak všetko :) ... majte sa krásne (dobrú noc) a skoro sa vidíme
Vaša Teddy. Čaute :)










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)