Záložky

štvrtok 21. novembra 2013

Nie je Kameňák ako Kemeňák !! ... a trable v meste (LM)

Ahojte :) Keďže už skoro týždeň mám mobil v oprave a teda nemôžem fotiť nič, čo by som chcela, napíšem Vám, kým mám trochu času, aspoň o tom ako som prežila minulý týždeň. S kamarátkou sme sa rozhodli že pôjdeme po dlhom čase do kina a potom si sadnúť do mesta na pizzu. V utorok mali premietať film Lásky čas (About time) označený ako najlepší film tohto roku. Tak som pekne po škole prišla do LM (Liptovského Mikuláša), že idem kúpiť lístky, kým príde do LM zasa kamaratka. Samozrejme predtým som bola nakúpiť energetáky a čipsy (to je taká naša tradícia, šušťať niekomu poza uši :D ), no a keď som už vošla do pred sály, že si popýtam lístky, teta ktorá tam pracuje (pekne pozdravujem) mi povedala, že im ten film ani neprišiel ešte a to ho mali premietať druhý deň už.

Zdroj



Namiesto neho premietali Mafiánov na ktorých som totálne nemala náladu, a keď som sa milej tetušky spýtala či vôbec teda príde TEN film, povedala mi že to ona nevie (som sa chcela spýtať, že kto teda keď nie ona) ale nechala som to tak ... Tak som odišla po polhodine domou nas..hnevaná ako už dlho nie a volala Kamaratke nech ani nechodí. A tak sme išli s malými pochybnosťami do kina v piatok, tentokrát na Kameňák 4 o ktorom som sa dozvedela možno týždeň predtým. Keď sme došli, pokojne a hlavne spokojne sme si kúpili lístky (juhúúú), usadili sme sa a čakali sme čo príde, Kameňaky som videla všetky tri, a na všetkých som sa nenormálne smiala, aj keď som ich videla už minimálne 50x každý. Na 4ku som sa tešila o to viac že som prvé tri dlho nevidela a hlavne sme sa chceli odreagovať.

Film nerežíroval tradične Z. Troška ale Ján Novák, čo je škoda lebo filmy od Trošku sú tie najlepšie (nech si myslí kto chce - čo chce, jeho filmy sa proste pozerať dajú). A natočil sa za neuveriteľne krátky čas, trvalo im to len 16 dní. Ale podla môjho názoru to v konečnej fáze ubralo aj kvalite filmu, s niektorými pasážmi sa mohli vyhrať trochu viac.

Dej bol neprehľadný a ...ako by som to... prišiel mi bez pointy. Na čo som sa najviac tešila (a určite všetci nie iba ja) bola nekonečná dávka vtipov, no nič také sa nedialo. Teda aby som to uviedla na pravú mieru tak vtipy tam boli ale také staré, že mi ani neprišli vtipné, ak som sa zasmiala  za celý film 3x tak som asi aj moc napísala, jednoducho tie vtipy sú staré minimálne 3-4 roky a všetky kolovali facebookom.

Čo mi najviac vadilo/chýbalo: je asi to že film skončil v Stredu, predchádzajúce kameňáky prešli celým týždnom a skončili piatkom alebo nedeľou, tento skončil v stredu. Asi bolo málo času na vymýšľanie. A potom mi ešte chýbal ten typický stereotypný pohľad ráno na celú rodinku (Vilma <manželka> išla za dcérou do Austrálie) a niečo málo scéniek z nemocnice prípadne z mesta. A ešte jedna vec, ten ujo čo stále hovoril "HÉZKÝ" mi v tomto kameňáku vôbec nepasoval navyše ho dali do takých scéniek, kde sa vôbec nehodil a bol stále odveci.

Dej sa mal odvíjať znova ako v trojke (myslím) od modrého prameňa a vypestovania novej a lepšej marišky no týchto scéniek tam bolo minimum a najlepší gól bol asi koniec ktorý bol pre mňa osobne totálnym sklamaním. Celkovo bol tento film hlboko pod moje očakávania, ako film na jedno pozretie okej, ale ako starý dobrý kameňák určite nie... okolo neho to ani nešlo ... Toť môj názor. Deň sme potom zakončili už spomínanou pizzou a šlo sa domou ...

Chystáte/ chystali ste sa na Kameňák 4? Videli ste ho už ?? 
Podeľte sa o svoj názor :)

Pekný zvyšok týždňa :) snáď si ešte kus času nájde.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)