Záložky

streda 7. augusta 2013

Rozprávkové líčenie - Dino

Ahojte :) Dnes len tak narýchlo, pretože sa mi už chce spať a pretože som chcela tento príspevok pridať večer ale nevydalo, pridávam ho teraz. Je to už posledné líčenie z rady Flinstonovcou, tentokrát inšpirované Dinom.

Keďže ste mi zatial nedali návrhy na novú sériu rozprávkových líčení, začala by som teda (čo najskoršie) s líčeniami  Make up challenge, ktoré už robilo mnoho blogeriek a ja samozrejme nesmiem byť výnimkou :D 


Líčenie Dina samotného mi nedalo veľa roboty :) išlo to od ruky, uznávam nieje to na denné nosenie (veď ktoré z tejto rady rozprávkových líčení aj bolo :D ) ale celkom mi to vyšlo (niečo tu zapácha :D)

Dino - pojašený, zábanvý pes (dinosaurus), ktorý miluje svoju kostičku a samozrejme svoju rodinu ktorá sa oňho stará.


Použila som:
* podkladová bázu avon
* set na úpravu obočia catrice
* modrý tieň z minipaletky modrých tieňov butterfly
* ružový a fialový z duo paletky Dermacol
* linka / fľaky tekutá linka Baolishi
* špiráva veryme oriflame

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)