Záložky

štvrtok 15. augusta 2013

30 Days makeup challenge - DEŇ DRUHÝ

Ahojte :) Ako som sľúbila som tu aj dnes s ďalším líčením z rady "challenge" tentokrát je to líčenie vo fialovom tóne. Fialové líčenia som sem pridala už niekoľko krát, takže nebude prvé (ale ani posledné). :D



Zvolila som 2 jemné fialové tiene a podčiarkla som ich double linkou - tmavo fialovou a čiernou. Ani toto líčenie nieje z tých ťažších a zvládne ho každá z Vás, a pri troche šťastie sa Vám to podarí aj lepšie ako mne :D Chcela som si opticky zväčšiť oko bielou ceruzkou ale nenašla som ju (poriadila som si izbu a neviem kde mám polku vecí :D ) ale myslím, že aj takto sa na to celkom dá pozerať :D 


Použila som:
* na celé viečko podkladovku od Avonu
* Obočie som si upravila svetlejším tieňom z paletky na obočie od Catrice
* do prvej polovice viečka som dala svetlejší fialový a do druhej polovice tmavší fialový tieň z paletky 168, tmavším tieňom som si trochu pretrela aj spodné viečko popri mihalniciach
* na hornom viečku som si spravila hrubšiu linku ceruzkou F&F purple deception
* na ktorú som následne "nakreslila" aj čiernu linku, tekutou linkou od baolishi
* zakončila som to špirálou extend lash od Oriflame (na ktorú bude onedlho recenzia)


..A to by snáď bolo aj všetko na dnes odo mňa :) a keďže zajtra na blog mať času moc nebudem, majte  pekný, príjemný a hlavne nie moc teplý deň :)  

2 komentáre:

  1. skvělé líčení, líbí se mi ta dvojitá linka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný!! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat na svůj blog, kde právě probíhá giveaway na téma Back to school :) budu ráda když se zúčastníte!

    Tereziie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)