Záložky

streda 31. júla 2013

Spotrebované

Ahojte :) dnes mám pre Vás mini recenzie na produkty, ktoré som spotrebovala v poslednej dobe. Ido o produkty pletovej starostlivosti ale aj starostlivosti o telo. Takže idem na to.

  1.  Ako prvý Vám predstavým Clearskin - Intenzívny krémový čistiaci gél s 2% kyselinou salicylovou z AVONu. Je to gél na problematickú pleť a objednávala som si ho v najhoršom období mojej pleti myslým že minulý rok v lete. Obsahuje 75ml, má bielu farbu a chladivú mentolovú vôňu. Na pleti jemne pení a po umytí ju chladí ešte dosť hodnú chvíľu. Kyselina salicylová je známa tým že pomáha liečiť akné a nedostatky pleti, na moje akné mi zabrala v pohode, ale musela som tento gél vždy striedať s niečím iným lebo mja pleť si rýchlo na niečo zvyká a potom už nereaguje. Tým pádom mi aj tak dlho vydržal a čiže som aj spokojná aj si ho ešte možno niekedy objednám (teraz mám pleť v celkom schopnom stave) ...
  2. Daľší je Osviežujúci itímny gél, ktorý mal byť buď bez zápachu alebo len s jemnou vôňou no nehorázne páchne. Mali sme ho pol roka na poličke možno je to tým, nevime ale po záruke ešte nieje :D :D čiže esenciálny dojem nula bodov. Cikulgél to bol ale celkom fajn bol priehľadný a dosť dobre penil. Obsah fľaštičky bol 300ml a vydržal asi mesiac a pol alebo tak nie ako. 
  3. Kúra na vlasy od Garnier GOODDBYE DAMAGE bola jedna z najlepších vecí na vlasy ktoré doma mám (mala som). Spolu s olejom z tejto sady vlasy nádherne prevonali citrusovou vôňou (olej ešte mám). Obsah tubičky je 200ml a vydržal mi strašne krátko lebo zo začiatky som  si toho na vlasy kydala veľa, až potom som prišla na to, že stačí troška. Vlasy boli po nej nenormálne jemné a hladké. a s použitím olejčeka vonali aj na druhý deň :) No ja niesom tá čo si žehlí vlasy každy deň, ak už použijem žehličku tak to je pre vlnky čo je 3x do roka keď sa mi chce :D .. Inak na rozštiepené končeky nepomáha.
  4. Pod číslom štyri je šampón glisskur od Schwarzkopf  na jemné, spľasnuté a poškodené vlasy. Tento šampón som dostala na vianoce ale vypoužívala som ho až teraz dakedy. Jeho obsah je 250ml a (mojím) vlasom  nedopomohol aby mali väčší objem. Je bez silikónov a obsahuje keratín (pre mňa úplne cudzie slová :D) proste je aj na rozštiepené končeky ktorým tiež dáko neublížil ako GOODBYE DAMAGE :/ 
  5. Zelený clearskin od avonu - pore penetrating, som chcela vyskúšať len zo zvedavosti, kedže mal sťahovať póry, nekonalo sa (spoločne aj s tonizačnou /zelenou/ vodou mi pleť tak maximálne zmatnili). Ale zasa nemôžem sa sťažovať lebo pleť som po ňom nemala ani suchú a dlhšie vydržala nemastiť sa. Obsah tubičky je 125ml a bol priesvitnej jemne zelenej farby so zelenými guličkami.
  6. (6 7 a 8 zhrniem dokopy) sú to denný a nočný krém na mastnú pleť MATT TOUCH a modrý 
  7. na okysličenie pleti OXIGEN BOOST z Oriflamu. Oba zelené boli ľahkej gélovitej konzistencie, 
  8. nanášali sa ľahko a vpíjali sa rýchlo, ale radšej som mala nočný pretože som sa ráno zobúdzala s matnou pleťou, pričom denný nevydržal bezchybne ani pár hodín (ale to je aj tým že v noci pleť nič nerobí iba sa regeneruje na ďalší deň)... Modrý bol z nich asi najlepší (denný/nočný) krém. Rýchlo sa vstrebával, krásne voňal a nemastil.  
  9. Predposledný tu mám telový píling Discover Mexico Caribbean Breeze od Oriflame, ktorý nielen že pekne vonia ale aj vyhladí pleť do hľadka a vonia aj na pokožke pekne dlho. Obsah fľaštičky je 200ml a pri jeho vôni sa míňa strašne rýchlo.
  10. A posledný gél je taktiež od AVONu a je to sprchový gél  na akné na chrbte a na tele s 2%kys. salicylovou. Tento gél som vian nepoužívala ako používala, jednak mal svoju špecifickú vônu ktorá sa mi bars dáko nepáčila a jednak mi nemal kto ten chrbát umývať :D :D. Ale keď som ho používala týždeň v kuse určite som zaznamenala menej akné, a používala som ho aj na tie jebáčiky po hlení :D neviem posúdiťči to pomohlo ale niekde som ho minúť musela. Obsah bol 200ml a bol priesvitnej farby. Teraz som si objednala z tejto sady sprej, tak nasprejovať chrbát mi už môže naozaj hocikto :D
A tu sú ešte detailnejšie fotky...





Súhlasíte s mojím hodnotením výrobkov či máte iné skúsenosti s danými výrobkami?? A čo ste  naposledy spotrebovali vy ?? :D  

2 komentáre:

  1. Avonu už nevěřím, co se týče takových věcí, měla jsem šampon na lupy, který nedělal absolutně nic.:D Jinak Gliss kur jsem měla na roztřepené konečky a celkem pomáhal:)) Jinak bych řekla, že žádný šampon skutečně neudělá vlasům objem, na to jsou tužidla a tupírování:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zasa so šampónmi problém nemám ani s týmito gélmy na ksicht, najviac mi ale paseku na tvári spravila modrá sada Solution na mastnú pleť (čistiaca pena, krém a maska). Preto si tam už kupujem zväčša len dekoratívku a šampóny, občas dáky ten gél na tvár... Ja som tych glisskurov vyskúšala už neúrekom a nepomohol mi ani jeden. No veď toto, to že je na objem znamená len toľko, že odmastí korienky vlasov aby boli vzdušnejšie :) žiadny zázrak :D Ani jeden šampón nám levie hrivy nespraví :D :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)