Záložky

pondelok 24. júna 2013

Rozprávkové líčenie - Betty Rubble

Ahojte :) po dlhšej dobe som tu  opäť s rozprávkovým líčením, tentoraz už posledným z tejto série a to Betty Rubbleovou. Možno spravím aj Dina :) ak bude času :D ... ale nie, spravím ho, veď on bol zlatý :D 
Líčenie inšpirované Betty som robila včera ale už som sa večer na notebook nedostala tak ho pridávam dnes. Je to jednoduché líčenie s krásnou a jasnou modrou :)

Betty Rubbles - milá tichá žienka, manželka Barneyho, najlepšia priateľka Wilmy F. a samozrejma adoptívna matka malého Bamm-Bamma.





Použila som
* podkladovku od essence
* set na obočie Catrice
* rozjasňovač Catrice pod obočie 
* paletu 168
* špirálu HyperStretch Oriflame

A keďže sa nám pomaly ale isto tieto líčenia končia, bola by som rada keby ste navrhli Vy podla akej rozprávky "nášho detstva" by som mala robiť líčenia :)

5 komentárov:

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)