Záložky

streda 26. júna 2013

Oriflame 10

Ahojte :) zas a znova sa hlásim s novinkami z Oriflamu. Dnes ich je pomenej ale aspon tu bude menej somarín .. Na zajtra, ak vyjde čas, budete tu mať recenziu na tiene Catrice a rozjasňujúci tiene od Alverde. Ale teraz naspäť k Orifu :) 
... tento katalóg nieje až taký natrieskaný novinkami ako to bolo doteraz ale zato su tie veci celkom použiteľné :)



lesky na pery, ktoré krásne voňajú po lesnom ovocí :)

sada krému na tvár, krému na oči a čistiaceho gélu vonia celkom fajn ale m§a osobne neočarila ... možno som si predstavovala výraznejšiu vôňu nektariniek...

na štiepajúce nechty je tu nový lak ktorý spevní nechty a tým ich chráni pred štiepením, môže sa použiť aj ako nadlak s krásnym mega lesklým efektom.

nová je v tomto katalógu aj jedna spirála. Tentokrát veryme prišla s kefkou ktorá ná na samotných štetinkách ešte 3 dalšie. Pohlad je to celkom zaujímavý, len čo to robí za zázraky :D ... Uvidíme keď dorazí

Krásna kozmetická taštička ktorú keby som nemala doma ďalších 100 určite kupujem a očný krém proti vráskam z vynovenej sady Optimals
nieaké tie krémiky

no a dostávame sa aj k doplnkom, tá nude kabelka je celkom lesklá a také sa mi nepáčia ale sto ľudí sto chutí, dajte vedieť ak ju niekde uvidíte či sa vám páči alebo nie. Podla mňa ju úplne hrozná. Čo ma ale zaujalo je tá čierna vecička s názvom organizér, može sa prakladať z kabelky so kabelky a daklady, klúče, mobil a peniaze ostanú tam, kam si ich dáte, problém nastal v tedy keď som ho videla naživo (veľkosť asi ako menšia kozmetická taštička), myslela som si že aké veľké to bude a ono to je celkom spratné :)  čiže celkom užitočná vecička keď sa ponáhľate. A samozrejme bižu...

sprcháče a mydielka, tentokráts marakujou a ženšenom

a 3 sady parfumovaných telových sprejov z ktorých je podľa mňa najkrajší na leto ten zelený, nieje ani príliš sladký ani tuhý, ale je jemný a osviežujúci. Inak že tieto telové spreje su vhodnejšie na leto ako voňavky a parfémy lebo nezanechávajú na oblečeniach fľaky ani ne slnku a ževraj aj neurtalizujú pachy čiže ideálna voľba na leto :)

Tak čo ?? Zaujalo Vás niečo ? Lebo mňa toho teda zaujalo viac ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)