Záložky

pondelok 3. júna 2013

Garnier Moisture Match - Ty si odolala ??

 ... O NIČ SI NEPRIŠLA !!

Ahojte :) verte alebo nie túto recenziu mám rozpísanú už 3 dni a nie a nie sa k nej dostať, čo je dosť smutné :D takže dnes to už dokončím keďže času je konečne viacej :) mám tu pre Vás teda recenziu na krém GARNIER. Ak ste o nich ešte nepočuli tak asi nežijete na tomto svete. Sú ich plné magazíny, blogy ale aj telka. S recenziami na ne sa akoby roztrhlo vrece tak som to trochu odložila. Pravdu povediac ak sa v jeden deň na blogoch objaví viac rovnakých článkov nemám chuť si už čítať ani tie ďalšie. Tak som testovala dlhšie a teda aj recenzia prišla neskoršie. Ja som si ten svoj kúpila, niektoré blogerky však dostali všetky 4 na vyskúšanie.  




Ide o štyri varianty krémov (v amerike 5), každý pre inú pleť, pretože každá potrebuje niečo iné. Sú to
Start Afresh - zjemňujúci balzam, pre normálnu až suchú pleť
Goodbye Dry - vyživujúci krém, pre suhcú až veľmi suchú pleť
Wake Me Up - energizujúci gél, 
Oh So Mate (Shine Be Gone) - zmatňujúca emulzia pre zmiešaný až mastný tip pleti
...a ten čo k nám nedorazil je 
Protect & Glow - pre normálnu pleť, ktorý by mal pleť prirodzene rozžiariť a chrániť keďže má aj ochranný faktor 20

Ja som ho kupovala zhruba pred mesiacom a vybrala som si zelený na zmetnenie. Stál ma vtedy v akcii 4,99 ale jeho cena sa pohybuje okolo 6,50€ myslím. 


Tubička má obsah 50ml, čo je tak akurát na krém na tvár. Dávkovanie je hygienické, páčia sa mi takéto krémy, viac ako tie kelímkové (či ako to nazvať :D), ale treba si dávať pozor na to, koľko si ho vytlačíte lebo už to čo mám na ruke je myslím na tvár priveľa. 




Jeho konzistencia je taká akoby našľahaná a obsahuje jemné perličky, krém sa vsaje celkom rýchlo a zanechá pleť zmatnenú a hydratovanú ... No neviem či práve 24 hodín ako by to mal robiť. Farba tohto krému je jemnulilinko zelená, takmer nebadateľne a vonia po zelenom čaji, čo je celkom fajn keďže práve zelený čaj má zmatňujúce a detoxikačné účinky.


... ale aj tak, za 6€ si viem kúpiť aj lepší krém .. Nevravím že je zlý, to nieje. Ale zdá sa mi byť taký obyčajný. Zmatní pleť možno tak na 4 hodiny potom sa zasa leskne. A to nie je ešte leto, cez leto bude na mne účinkovať možno 30 minut :D .. No na pomer kvalita cena je nehorázne predražený. A garnier má veľa krémov ktoré sa fajn a niesú take drahé.

Moje hodnotenie: viac ako 5 z 10 bodov by som mu určite nedala....

Vyskúšali ste ostatné krémy z tejto kolekcie? aké sú? .. a ak máte tento, máte naň taký istý názor, či ste spokojné? 

2 komentáre:

  1. Ja som tymto kremom odolala a som rada. Kedze mi nesadne vela kremov, neriskovala som mam velmi suchu plet a tieto kremy by mi ju zrejme este viac podrazdili, som verna bioderme :D a niesi jedina ktora s nimi nieje nadsena, na tieto kremy som videla cecsinou negativne recenzie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S tým roztrhnutým vrecom máš pravdu. Tieto krémy sú teraz všade, ide mi to na nervy rovnako ako bioderma micerálky a ešte viac bioderma zrazy blogerok (!!!) a všetky lady boxy a iné boxy.. Ja by som to už najradšej zakázala. Človek nemá čo čítať, pretože 1. nedám toľké prachy za biodermu a 2. stačí mi počuť raz, čo slečny jedli, kde boli, čo robili... Nemusím to počuť od 20 dievčat, ktoré sa tej akcie zúčastnili.. Haha, späť k téme. Tieto krémy sa mi dizajnovo páčia, ale keď som zbadala cenu, skoro ma hodilo o zem. Ako vravíš, za tú cenu sa dá kúpiť tisíckrát lepší krém.

    PS: Nechápem načo dávali blogerkám všetky 4 druhy - veď hádam im mali dať ten, ktorý je vhodný pre ich pleť. Na to, aby ich odfotili? To stačilo dať oficiálne fotky z netu.. Načo blogerka s mastnou pleťou má recenzovať krém na suchú pleť?! WTF?! Aký prínos má potom tá recenzia? Len taký, že absolútne nie je dôveryhodná a objektívna.. Celé zle! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)