Záložky

nedeľa 30. júna 2013

Alverde - DUO highlighter

Ahojte :) zasa sa hlásim, tentoraz s recenziou na Alverde duo rozjasňovač. Pôvodne má slúžiť myslím že iba ako rozjasňovač očí ale dá sa použiť aj na rozjasnenie tváre. V drogérke som po ňom siahla iba preto, že mi padol do oka vo výpredajovom stojane a celkom ma zaujalo aj to 2-poschodové balenie :D ... Ja som ho kúpila za  2€ ale na nete som našla že stál pôvodne 3,50€ asi alebo tak nie ako.
(Tie fotky na ruke sú horná na slnku a dolná v tieni)

Jeho prvé poschodie obsahuje zrkadielko a rozjasňovač, kotrý je tuhej konzistencie. Takej tuhej, že keď po ňom prejdete pár krát prstom nič to s ním nespraví aj keď na prste toho máte dosť. Mimochodom inak ako prstom ho nenaberiete. Na ruke vyzerá skôr ako strieborný tieň s menšími a väčšími trblietkami (telová farba sa po aplikovaní stratí). Tak OK na oko ako tieň ešte v pohode, ale ako rozjasňovač do kútika oka alebo pod obočie? Na tento účel to má podľa mňa priveľké trblietky a vyzerá to strašne. A ešte aby som nezabudla má krásne jemnú sladkú vôňu. To je asi to jediné čo sa mi na ňom páči :D

Dolné poschodie na tom nieje o nič lepšie. Obsahuje práškový rozjasňovač ľahučký ako minerálne púdre. Občas mi tá jeho práchnivosť ide tak na nervy, že rozmýšľam či by nebolo dobré ho trochu utužiť :D (asi to spravím, lebo mi treba aj jednu lícenku zreparovať, tak to bude jednou cestou). Vždy keď ho otvorím je nasypaný všade, a keď ho zatváram tak to zasa len taký obláčik spraví okolo ako keď fúknete do múky :D Nehovoriac o tom že kým so nafotila tieto fotky tak sa trblietal celý stôl :D. Na oči je to zasa len moc trblietavé, i keď má menšie trblietky, trblieta sa o čosi viac ako ten horný. Ale na telo alebo dekolt je priam stvorený, hlavne ak ste pekne opálené :)

Celkkove ale tento rozjasňovač hodnotím dosť nízkym počtom bodov :( myslela som, že ho využijem viac ale ako vidím bude to iba kde tu.

Moje hodnotenie

Máte ho?? Používate ho?? Na čo ho používate vy?? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)