Záložky

štvrtok 9. mája 2013

Rozprávkové líčenie - Wilma Flinstonová

Ahojte, tak a pokračujem zasa s jedným z nedokončených líčení inšpirovaných Flinstonovcami :D ... Priznám sa že do Wilmy sa mi  moc nechcelo ísť, ale dáko som sa dokopala a toto je výsledok .. Ani neviem či sa mi to páči alebo nie, také úplne jednoduché a light líčenie. Popravde toto je asi tretí pokus keďže predchádzajúce dva sa mi nepodarili alebo sa mi nepáčila farebná kombinácia.. Toto je z nich asi najlepšie.

Wilma - jemná, skromná, ryšavá žienka, matka malej Pebbles a manželka Freda, ktorá je pre neho až príliš dobrá. 






Na toto líčenie som použila: 
* podkladovku essence
* hnedý tieňe na obočie z palety 168
* hnedý, biely a hrdzavý tieň z palety 168
* tekutú čiernu linku Oriflame wonder liner
* do waterline gélovú linku Catrice Black Jack with Jack Blask
* špirálu Dermacol Curl mania

Tak čo ? pozdáva sa vám to?






2 komentáre:

  1. velmi pekne ukaže oranžova na očiach krasne:)) Romy

    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) .. hej aj ja si myslím ale na mojich očiach moc nie :D :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)