Záložky

štvrtok 23. mája 2013

Oriflame 09

Ahojte :) dnes som tu zasa s novinkami z Oriflame. Deviaty katalóg začne platiť 10.06 a je "natrieskaný" novinkami. Avšak pridala som aj zopár noviniek z predchádzajúceho katalógu pretože ten som tu z časovej tiesne dať nestihla.

nieaká voňavka (ako vonia budem vedieť až zajtra :D )



Triple rúže v novom šate. Balzam už nie je v strede ale uprostred. Ide o to aby na perách vytvoril nádherný 3D efekt i keď neviem či to bude presne také ako na obrázku.



Ďalší z vynoveného radu krémov, tento krát jeden proti pigmentovým škvrnám...

...ale aj jeden na prvé vrásky


A taktiež kolekcia Exotic flower, ktorá obsahuje všetko čo budete potrebovať na dovolenku :)

Deo s výťažkom z bavlny .. neviem prečo nedali do tejto kampane aj striebornú verziu, používam ho ja a je celkom fajn :)

potom je to gélová očná linka .. ktorá mohla byť vo viacerých odtieňoch ale nevadí ..


Spirála ktorá tu už raz bola .. ale táto  má viac čierneho pigmentu

veryme predstavuje aj novú kolekciu kabelky, peňaženky a zrkadielka ktoré sa mi nenormálne páčia :) a taktiež podlkadový krém ako novinka z katalógu 08 

vynovená kolekcia pánskych aj dámskych vôní Midsummer

nedekoratívna kozmetika OASIS (ten názov tu už bol dakedy pred 7 rokmi) tontokrát to je modrá sada, ktorá obsahuje sprchový gél, toaletku, sprej na tvár a pleťové mlieko ...

a aj červená sada ktorá obsahuje toaletku, krém na ruky a mydlo.

chladivá očná maska ..
.

taktiež novinka z minulého katalógu plná ovocia ako maliny (píling na nohy), egreše (sprej na nohy) a ríbezle (krém  na nohy) plus nie aké tie pilníčky :)

Takisot v tomto katalógu nájdete aj (nielen) dovolenkové doplnky pre malé dieťa ako klobúčik, clonu do auta alebo chladiaci obklad v tvare rybky. A pre pánov tašku, okuliare a hodinky.

no a nakoniec novinka z radu nature secret a to marakujovo ženšeňovú "pochúťku" do sprchy ktorá obsahuje sprchový gél mydlo a deo len za 5€ ... Čo je celkom fajn cena nie ?
Vybrali by ste si niečo ??  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)