Záložky

štvrtok 7. marca 2013

Talking about (puzzle, nechty, kasting, ..) + fotky

Chcela by som Vám len tak v "skratke" porozprávať čo sa v mojom živote za posledné dni pomenilo a prečo som vlastne neprispievala/nepísala príspevky tak ako by som chcela.

Tak odkiaľ začať :D asi pred 2 týždňami k nám prišiel na návštevu môj bratranec z čiech a doniesol nám asi 8 krabíc puzzle aby sme sa náhodou nenudili doma :D ... Takže posledný týždeň a pol sa u nás nedalo ani jesť pri stole keďže všade boli puzzle. Ocina od rána nervy chytali :D Poskladali sme asi štvoro 1 000 kusových a jedny 500-vky. Ešte mán síce dve krabice zostali ale rozhodli sme sa že si dáme aspoň na týždeň od puzzle pokoj.

Malá galéria :D :  
                 
mimochodom tie s majákom sme už doskladali (dnes) fotila som to asi predvčerom.


Ulica síce nové puzzle niesu ale konečne sme ich po 12 rokoch doskladali lebo nikto nikdy nemal nervy ich doskladať úplne každý len začal ale chodník alebo hore listy sa nikomu nechcelo :D Tak sme si konečne vydýchli, že ich máme z krku.

V sobotu (2.3) som sa zúčastnila kastingu v BB na reklamu do Telecomu (Tmobilu) s názvom Ty a Ja, určite ste všetci už tú reklamu videli :D. No a mňa na to nahovorila kamarátka (spolužiačka zo strednej), samozrejmezo začiatku som protestovala no nakoniec som si povedala, že sranda musí byť nie ? :D V reklame asi na 98% nebudeme pretože som sa na začiatku netrafila do hudby (to sa občas stáva človeku, ktorý spievať nevie :D) no máme na ten deň skvelé zážitky a rozosmiali sme aj režiséra tak to už je dosť čo povedať :D a ešte jedna vec: ževraj tieto fotky môžu použiť na letáky, plagáty, bilboardy,... takže vás týmto prosím, ak nás niekde zahliadnete, ozvyte sa mi :) neplánujem chodiť po celom slovensku a obzerať bilboardy :D :D


V Nedeľu mala moja mamina narodeniny a tak som jej dala upiecť tortu u jej sesternice. Robí nádherné torty a tá mamina nedopadla inak, ulahodila oku aj jazyku :D škoda že Vám nemožem po kúsku z nej dať :( Bola fakt výborná :)


Od pondelka som začala chodiť na absolventskú prax, ozvali sa mi zo škôlky zo susednej dediny, či by som nešla "opatrovať" chorého chlapca ktorý potrebuje špeciálny dozor (v podstate po ňom len upratujem čo porozhadzuje a učíme sa farbičky a tvary...) Síce som doteraz bola toho názoru, že to s detmi neviem ale už za tie 3 dni som zistila že niesom až taký beznádejný prípad ako som si myslela. No ale bonus je to, že tam máme černoška (mulata), a dnes ma chytil za ruku a ťahal ma nech sa s ním idem hrať :D a ja som samozrejme ostala s neho namäko :D :D Jednoducho milujem tie deti a už dosť dlho (možno 4roky) pripravujem mamu na to že "keď budem veľká" buď si černoška adoptujem alebo spravím :D síce mi to stále vyhovára ale ja len tak ľahko necúvnem, z tohto nie.

A posledná vec ktorú som Vám chcela povedať je to, že som sa dohodla s kamarátkou, že jej budem každý týžden alebo podľa potreby (:D) lakovať nechty. A keďže ona nieje ten typ človeka, čo si lakuje nechty jednofarebne rozhodla som sa, že Vám tu budem prispievať aj tymito veľdielami :D. Keďže moje nechty sú na nail art prikrátke. Akurát mám jeden problém :D mám sklerózu a zabúdam nechty fotiť, lebo aj dnes bola u mňa a zabudla som to :D .. ale tak mám jedny staršie, robila som jej ich asi pred týždňom. Vyzeali asi takto  a ako inšpirácia bolo použité toto video (trochu sme vzor pozmenili).



A to by bolo asi všetko z mojho života a posledných dní v ňom :) Dúfam, že ste nezomreli od nudy.
pekný deň prajem :) a zajtra to sľubované DIY :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)