Záložky

pondelok 14. januára 2013

očné tiene satin duo a sprchové gély

Tak a rozhodla som sa že to dneska dotiahnem už do konca lebo sa mi to tu kopí a už neviem čo skôr okrem toho že sa mi treba aj učiť samozrejme :(

( ... z týchto recenzií mi už zostala iba okysličujúca maska na tvár a posilňujúci olej na nechty od Oriflame, ale to zrecenzujem už samostne :) ... )

A poslednú recenziu spravím na očné tiene satin duo od Dermacol a 2 sprchové gély a oktorých sa moc rozpisovať asi ani nemá cenu ale skúsim to :) 

Očné tiene satin duo od Dermacolu odtieň 03 vo svetlo a tmavo fialovej su pigmentované tak priemerne, majú malý penový aplikátor ktorú je prilepený silikónovým lepidlom o obal tieňov (viď foto). Nanášajú sa dobre ale o dĺžke nosenia sa nejdem zmieňovať lebo mne na očiach bez bázy nevydrží dlho žiadny tieň a toto bolo moje premiérne líčenie teraz večer, čiže ak zistím ako dlho vydržia na oku určite to tu doplním :). 
                        

           



No a sprchovacie gély, jeden od Balea myslím že višňový a druhý od Orifalme s vôňou amazonského pralesa :). Oba sú krásne voňajúce ale amazonská vôňa sa mi páči viac :) po osprchovaní sa asi aj dlhšie drží na pokožke. Balea je červenej farby a keď sa ním osprchujem vonia po celej kúpelni ešte hodnú chvíľku. Oriflame zas až také zázraky nerobí ale vonia krajšie ako čerešničky :D
Z rady amazonia z oriflame mám viac vecí ako napíklad sprej na tvár, telový krém (už mám tretí), mydlo (mala som), a mám aj kabelku ktorá je (ako ináč) s motýlmi :) a som so všetkým NADMIERU spokojná...
                               


Hodnotenie: očné tiene 9 a sprchové gély oba 10 bodov :)

Máte aj vy niečo z týchto výrobkov ? ... ste s nimi spokojné ?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)