Záložky

utorok 18. decembra 2012

Talking about...

Dnes je pondelok, takto o týžden už budeme napráskaný rezňami, kaprami, šalátmi, a budeme sa vytešovať z toho čo nám zasa Ježiško doniesol (ak na nás nezabudne) :D Včera a dnes sme s mamou piekli koláče a musím povedať, že ich je fakt veľa. Len trubičiek každý rok spravíme 120 (týždeň pred Vianocami) a je to tak LTT aby vystačili až do Vianoc, lebo moj oco ich je ako na bežiacom páse. Ale veď zajtra dám, dáku tú fotku z dnešného pečenia koláčov :).
Rozmýšlala som, že môžem zajtra spraviť nieaké to líčenie, ak vyjnde čas... no neviem lebo od rána to mám niejak napráskané - keď vstanem (a dufam že to nebude zasa o 10tej), musím isť na poštu a do jednoty. Na poštu preto že mi prišiel balíček a neviem čo to je (teda asi tuším ale nechám sa prekvapiť :D ) a do jednoty zaplatiť faktúru z oriflamu lebo je to lacnejšie a aj preto, že mi ostane celý šek a nie iba ten ústrižok, ktorý mi ostane, keď to platím na pošte, a ktorý hneď stratím :D Potom idem s bývalou spolužiačkou na pizzu a na také vianočné "darčekovovymieňacie" posedenie, lebo neviem kedy s ňou budem nabudúce. No a keď prídem, tak musím volať kamarátke, ktorá si pricvikla dakde nechet, a ten nechet jej dogélovať. A ešte, niekde medzi tým, by som chcela stihnuť to líčenie, no chcem ho stihnuť za vidna lebo pri umelom svetle trt vydno. No a to by bolo tak všetko čo som chcela :) ...
Prajem krásny večer, alebo už rovno ráno :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)