Záložky

piatok 7. decembra 2012

ORIFLAME 01

Keďže som "oriflejm lejdy" tak by som Vám chcela ukázať (a aj  pravidelne ukazovať) novinky z najnovšieho katalogu Oriflame, možno Vás niečo zaujme. Dnes Vám ukážem novinky z katalogu 01 ktorý začína platiť 17. 12. 2012. Takže pekne od začiatku :)
Pretty Swan je súhra pôvabných tónov ružového korenia v objatí fialkovo-marhuľového srdca s ryžovými tónmi jemnými ako motýlie krídla. Podla mňa je táto vôňa síce pekná ale nie moc výrazná.
Mimochodom niesom moc na baretky a práve táto sa mi vôbec ale vôbec nepáči. No ten šál ma teda zaujal až moc.
Lesky ako vždy v pohode. Mám zálusk na ten druhý v stĺpčeku s názvom Apricot - marhuľa.
 5 nových odtieňov lakov. Mne osobne sa najviac páči ten bordový.
Nové guličkové tiene na oči so zdokonaleným zložením. Inak tie staré sú vo výpredajovom letáku za 2 alebo 3€.

 Špirála Veryme fat lash black out s intenzívnou čiernou farbou
Limitovaná edícia cestovných balení oblúbených voňaviek. 
 Vynovený obal "starej" voňavky giordani white gold.
Pánska vôňa Espionage ktorá má voňať tónmy šalvie a morskými tónmi v srdci vône. Mna osobne táto vôňa vôbec neočarila. Skôr by som mohla povedať že mi až smrdí. Ale 100 ľudí 100 chutí. 

Nová kolekcia krému na ruky a mydla s vôňou brazílskych orechov vonia fakt úžasne.
Polievky !! Neviem načo a ani to kto si ich kúpi za 32,50€ ?? ... Ta to ďe sme ? :D
 Zubná pasta s prírodným bielidlom - čiže citrónom, čo vyznie fakt dobre.
No a nakoniec to najlepšie. Sprchový gél Taj Mahal som si už 2x objednávala pre jeho úžasnú vôňu. Vonia ako pomaranč a slivky a ešte niečo také neidentifikovatelné ale pekné. dakde pár katalógov dozadu písali že je v ňom aj kadidlo ale mne to kadidlo teda rozhodne nepripomína.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)