Záložky

štvrtok 6. decembra 2012

essence limitka - breaking dawn


Viem že to tu už bolo asi všade ale ja si tiež nenechám ujsť najnovšiu limitku od Essence Breaking Dawn.
Táto limitka obsahuje: 2 lesky na pery, 4 laky na nechty, 4 nové pigmenty, rozjasňujúci púder, 2 tekuté linky na oči, trblietavý rúž a lícenku.
Do Déemky som vchádzala s pocitom že si idem po ten fialový lak čo som videla na FB stránke essence. No ked som prišla k stojanu, neodolala som ešte pár veciam z tejto limitky. Čiže mám 2 laky (samozrejme), rúž, a rozjasňovací púder.



Laky na nechty mám, ako som už spomínala, dva. A to: 01 Jacob´s protection a 02 Alice had a vision-again. 


01 Jacob
02 Alice
Jacob´s protection je čierny lak s tmavo modrými a zelenými šupinkami, ale kde tu sa zaleskne nieaká zlatá. Celkove to vyzerá pekne, lebo laky niesu s perleťou ale len s tými šupinkami. Základ laku je čierny no v jednej vrstne je priesvitne šedý. Lak kryje úplne až v 2 vrstvách. 
Alice had a vision - again má tmavo fialový základ s fialovými šupinkami no kde tu sa zaleskne nieaká zelená alebo strieborná (no menej ako v Jacobovi). Kryje taktiež v 2 vrstvách.

Chcem sa ospravedlniť že laky niesú na mojich nechtoch ale na typoch, no dosť dlho som si ohrýzala nechty a ešte asi po roku aj dačo pestovania mi stále nedorástly do normálnej dĺžky, a konce sa mi štiepajú. Čiže ich mám stále krátke :( . Hanbím sa za to aj keď dakomu ruku podávam.




Bez blesku

s bleskom


Ako aj púder, tak aj rúž sa nádherne lesknú a trblietajú. Rozjasňujúci púder 01 Bella´s secret som si celkom oblubila ale cez leto ho používať asi nebudem, pretože v lete sa moja tvár leskne aj bez toho aby som si dala nieaký rozjasňovač. Aj napriek tomu sa na tvári krásne jednotne leskne a nevytvára svetlejšie a tmavšie fľaky. Rúž 01 a piece of forever ukáže pekne na čistých perác, no ak si ho dáte na nieaký rúž nič tým nepokazíte. Krásne sa trblieta. I keď zlato moc rada nemám, kúpila som si ho zo zvedavosti (myslela som si že je v nude farbe no je to v podstate balzam s trblietkami). Pri dlhšom nosení som zistila že sa trblietam aj okolo ust a kade tade, no a vyzerať ako disko guľa nieje moc príjemné. Ale všetko trblietavé čo si dáte niekde na tvár sa časom ocitne asi všade. Ešteže sú tie trblietky malinké.

Chceli by ste alebo už ste vyskúšali niečo z tejto limitky ?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)