Záložky

utorok 25. decembra 2012

Dermacol lesk a tekutá linka + Labello

Tak a ako som to tu už dneska raz písala, mám voči Vám jednu podlžnosť, a to sľúbené recenzie. Preto som sa rozhadla začať hneď dnes aby sa mi zmenšovali povinnosti :) ... Spravila som si aj fotku z ktorej zakaždým vyškrtnem vec, ktorú zrecenzujem :) ... Na dnes som si dala lahšiu časť skúšania a testavania, predsa už je večer a skúšať make up pri umelom osvetlení nieje žiadna sláva. 



Tak a začnem asi tekutou čiernou linkou ultra black na oči. Jej balenie je také malé vhodné aj do bočného vrecka do kabelky, proste vophcá sa všade. Po privonaní nemá žiadnu špecifickú vôňu. Jej hrot je tenký , no keď pritlačím "píše" dosť hrubo. Je celkom fajn, ani príliš tekutá, ani príliš kašovitá, taká akurát. Jej farba nevynecháva a je stále sýta. Keď som ju chcela z ruky zmyť, zistila som že na to portebujem väčšie úsilie ako som predpokladala. Voda ju ani len trochu nerozpila, tak som ju začala utierať vlhkou servítkou a po chvílke sa začala odlupovať v takých šupinkách. Neviem či to má nieaký význam ale dúfam, že to nebude mať žiadny vplyv na jej výdrž, a že sa po pár hodinách nosenia, nezačne takto odlupovať aj z oka. Inak mínusy nemám zatial žiadne.

Druhý "pán na holenie" je lesk 03 taktiež od Dermacolu. Jeho volkosť je taká normálne leskovská. Jeho aplikátor je jeden s tých "chlpatých", na začiatku oválny, no ku koncu ploský, takže sa s ním pery leskujú v skutku dobre. Je ružovej farby s takmer neonovými ružovými trblietkami. Keď som skúšala kolko mi vyydrží na perách (cez túto dobu som myslím aj jedla), vydržal asi tak hodinu, potom už bol na perách iba ako taký jemný povlak, ktorý síce vy cítite ale vidieť ho nie je (teda okrem trblietok). A čo musím vyzdvihnúť, je ten krásny čipkovaný vzor čo má na obale a to že sa vôbec nelepí :)
      
                                         

No a na koniec vám ukážem jahodový balzam Labello. Tu sa moc rozpisovať asi nemusím. Každá z vás určite Labello pozná. Ja som mala možnosť doteraz vyskúšať len "nefarbiace" kusy a tento som dostala ako darček. Jeho farba je taká jemne červená, no keď sa nepozerám do zrkadla a balzam si dávam na pery, tak to zvyčajne preženiem a vyzerám ako Snehulienka (bily ksycht a červené ústa). Krásne vonia po jahodách.






          
bez labella
s labellom (jemne) :D 
 No a moje hodnotenie nakoniec? Linke na oči by som dala 9 bodov z 10, lesku 7 bodov, no Labellu musím dačo stiahnuť za tú farbu čiže 8 z 10 čo je tiež úspech :)

Používate niektorý z týchto výrobkov ? Ste spokojný ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)