Záložky

piatok 21. decembra 2012

Denná klasika

Ahojte :) Dnes som Vám chcela ukázať líčenie (moje prvé na blogu) ktorým sa líčim bežne keď sa chcem nalíčiť ale nechcem vizerať ako májový plagát. Je to líčenie v jemných svetlo hnedých tieňoch :)

Tak idem na to:

Použité veci


* ako podklad som použila na celé viečko bázu od essence I <3 STAGE
* do vnútorného kútika: tieň Catrice z limitky specraculART pure chrome v odtieni C04 Artfully Lustrous

 * do vonkajšieho kútika a nad pohyblivé viečko: miss sporty Smoky Eye  v odtieni 403 Brown Eye (tieň č. 3)
* a nakoniec čierna špirála, 2 vrstvy Avon superSHOCK
bez blesku

s bleskom

Je to celkom jednoduché a rýchle :)

PS: viem že mi treba vytrhať obočie, ale akosi sa mi nechce :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)