Záložky

streda 26. decembra 2012

Čo používam každý deň


Každý z nás má pár vecí, ktoré používa každodenne a ktoré nám deň ulahčujú alebo spríjemňujú. Mojich oblubených vecí je 6 a bez nich by som sa cez deň asi nezaobišla :)

1. Kapučíno - neviem kedy to u mňa prepuklo ale už hodne dlho musím mať ráno kapučíno alebo caro kávu (normálnu kávu nevypijem, alebo ak tak mlieko s kávou :D ), inak som nervózna a po všetkých čo mi skrížia cestu zazerám :D


2. Mobil- Mám dva.  Ale jeden už takmer vôbec nepoužívam je to mormálny "tlačitkáč" ani neviem aká to je NOKIA a je mi to jedno, už som si na nom kredit nenabila asi rok :D a druhý je dokytová NOKIA 5530 expres music no nemožem vám ju odfotiť lebo všetko čo fotím je fotené ňou :) je to môj miláčik .. a aj ked je už stará, slúži mi dobre :) A o to ide, ja nepotrebujem mobil s miliónom funkcií, stačí mi že sa s neho dá volať a SMS-kovať a bonus je to že má foťák :D  nič viac mi k šťastiu netreba :) asi vám dám len fotku z netu dáku :)



3. notebook a s ním jedným vrzom aj internet  (najlepšie chrome) - toto spojenie dvoch nerozlučných vecí mi pomáha spájať sa s vami. Na nete nájdem všetko čo potrebujem, a bez notebooku by som nemala kde pchať tých milión fotiek čo každý den nafotím, nemala by som si kde zapisovať čo ma napadne, ukladať všetky tie nepotrebno-potrebné somariny... No chudáčik už je starý a koncovka na nabíjanie je vyheganá treba ho dať do opravy ale niejak sa ho nechcem vzdať :D :D A tie kvietky, to je moja tvorba :)


4. dekoratívna kozmetika toto je jediná vec ktorú až tak často nepoužívam ale deň bez toho aby som sa nehrabala v kufri s kozmetikou ešte nebol :D Keď viem, že cez deň nikam nepojdem tak sa nemaľujem, nemá to význam ... No keď idem medzi ľudí tak musím pozakrývať čo čo nechcem aby všetci videli, a je toho teda dosť: od jazvyžiek po akné, cez akné až po červené flaky okolo úst ktoré sa mi robia už dlho a ani kožná mi nevie povedať z čoho to mám. Takže bez make upu ani na krok.


5. šošovky áno nosím okuliare, teda teraz posledná asi 3 roky už väčšinou len šošovky. nieže by som bola stále o šošovkách (ani teraz ich nemám) ale jednoducho už som si zvykla na to že nemusím nič leštiť lebo vidím iba machule :D to bola moja slabá stránka okuliarov: stále boli upatlané :D ... Šošovky sú praktickejšie, pohodlnejšie, a keď v zime vojdete z voky dnu tak sa vám nemá čo zarosiť :) inak toto som neznášala. A jednoducho s okuliarmi som si vždy pripadala ako debil, nosila som ich (asi) od 6triedy, niesom si istá. A keď som si prvý krát kúpila šošovky, moje sebavedomie o trošku vystúpilo. I keď ja toho sebavedomia nemám na rozdávanie, skôr naopak. 


6. diár bez neho neviem kde by som bola. Keď si niečo nezapíšem tak to na 98% určite zabudnem :D .. neviem či aj vy máte takýto problém alebo slabosť, ale ja mám a som rada že niekto bol taký skvelý a vymyslel diár :D Ten môj je vždy narvaný od ľava do prava niekedy aj po bokoch si píšem :D ... teram mám na rok 2013 dva!! dufam že do dvoch mesiacov jeden z nich stratím :D ... jeden bude na všetko podstatné a nepodstatné a druhý bude na termíny na  gelové nechty neni ich až tak vela aby to potrebovalo samostatný diár, to nie. Ale zvyčajne keď som chcela niečo s nechtami najsť v tom tohtoročnom nevedela som :D a ukážem vám prečo :D

 
PRE TOTO !! :D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)