Záložky

štvrtok 6. decembra 2012

Balzam na pery LIP SMACKER

takže ako prvú recenziu môjho života som Vám chcela predstaviť jedny z mojich balzamov na pery ... Konkrétne ide o LIP SMACKER CocaCola a Sprite. Ide o balzamy s vôňou identickou s názvom. K týmto balzamom som sa dostala tak povediec náhodou, ked som si u nás v Liptovskom Mikuláši kupovala laky na nechty v jednej mini drogérii. Zaujali ma najprv vízorom a potom aj vnútrajškom. Ak by som mala možnosť si ešte dáky takýto balzam kúpiť, bola by to asi Mirinda ... Žiaľ táto príchuť sa asi nevyrába, alebo aspon tu u nas nemali. Myslím že som tam videla len 6 príchutí a to: CocaCola, CocaCola vanilka, CocaCola čerešňa,Fanta, 7UP a Sprite.  




Začnem CocaColou. Ako nápoj ju nemám rada ale páčila sa mi predstava že by som ju mala natretú na perách :D a tak som si ju zo zvedavosti kúpila. Oba stáli okolo 2€ asi 2,50€ ale niesom si istá. Na perách vydrží tak normálne, ako aj hociaký iný balzam ale tá sladučká príchuť a vôňa je fakt božská :D. A aj farba zodpovedá, balzan je hnedýSprite je na tom už horšie. Síce tiež pekne vonia ale nechutí niako. Farbu má bielu ale vadí mi na ňom to, že pery jemne "zabieli" čiže si pripadám ako mrtva :D . Sprite si preto bez zrkalda ani len neskúšam dávať.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)